تولید کننده انواع مصنوعات چوبی

arkachoob

span>
  • آرکا چوب تولید کننده انواع مصنوعات چوبی
آخرين مطالب
آنچه درباره کابینت نمیدانستید !

آنچه درباره کابینت نمیدانستید !

کابینت چوبی ، فلزی ، ام دی اف یا آلومینیومی؟ احتمالا شما هم از بین این کابینت ها نوع ام دی اف راکه چند سالی است زینت بخش آشپزخانه ها شده انتخاب میکنید . چون روکش های زیبا و خیره کننده این نوع کابینت ها جلوه ای زیبا به آشپزخانه میدهد. ام دی اف در برابر رطوبت هوا مقاوم است و اسیب زیادی نمیبیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا میرود ، منطقی و مناسب به نظر میرسد . علاوه بر ساخت کابینت ، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی ، دکور و کف سازی اتا قها استفاده می شود.


ادامه مطلب
طراحی برای امنیت

طراحی برای امنیت

اتاقی را فرض کنید که در آن بسیاری از فعالیت های پر خطر اتفاق می افتد. یک طراح محتاط، احتمال اتفاقاتی را که ممکن است پیش بیاید در نظر میگیرد. گوشه های کانتر و کابینت ها را که معمولا امکان برخورد با آنها زیاد است به صورت گرد و نرم در آورید. کشو کابینت ها را به نحوی طراحی کنید که به نوعی ترمز مجهز باشند و وسایل درون آن یکباره به روی زمین و کف پرت نشوند. برای آنکه ابزاری مانند انواع چاقو یا وسایل الکترونیکی درون آشپزخانه خطری برای کودکان ایجاد نکند، آنها را طوری جا سازی کرده و در فضای در بسته قرار دهید که دور از دسترس کودکان باشد . آشپزی در یک آشپزخانه همواره با خطر برق گرفتگی یا سوختگی همراه است و این اتفاقات را باید در نظر داشت . هر وسیله برقی بزرگ باید سیم و پریز خاص خود را داشته باشد و به صورت مستقیم به برق وصل شود و رابطی در میان نباشد . در صورت نزدیک بودن وسایل برقی به سینگ ظرفشویی و ماشین ظرف شویی ، به غیر از سیمهای ایمنی به دستگاه محافظ که برق را به صورت متناوب قطع و وصل می کند، متصل باشد .


ادامه مطلب
کابینت آشپزخانه

تاثیردکوراسیون بر بهره وری

آیا میدانید که دکوراسیون بر تفکر و عملکردشما تاثیر میگذارد ؟

کار انسان محصول متغیر های متنوعی است . گاهی متاثر از متغیرهای انسانی مانند : شخصیت , ادراک و ....گاه متاثر از متغیر های فیریکی مانند نحوه استفاده از فضا , دکوراسیون داخلی و غیره است . بدیهی است شرایط محیط کار نه تنها بازده , بلکه رضایت و نارضایتی و میزان استرس را تحت تاثیر قرار میدهند . و بر عملکرد افراد تاثیر میگذارند ما میتوانیم با توجه به عوامل مذکور میزان بهره وری را افزایش دهیم.


ادامه مطلب
راهنمای خرید وسایل آشپزخانه

راهنمای خرید وسایل آشپزخانه

وسایل و تجهیزات آشپزخانه ، معمولا ً بیشترین بودجه را در دکوراسیون آشپزخانه به خود اختصاص می دهند و از اهمیت زیادی برخور دارند . نحوه انتخاب وسایل اصلی آشپزخانه به مقدار زیادی سبک زندگی شما را در آشپزخانه شکل می دهد . اگر بخواهید وسایلی که انتخاب میکنید ، هم کم مصرف بوده وهم قیمتی مناسب داشته باشد و جدید ترین مدل ها نیز باشند تا حدی کارتان سخت میشود . در این مطلب برای هر یک از وسایل مهم وضروری آشپزخانه ، برایتان راهنمایی ها یی را ارائه خواهیم کرد که می تواند مفید وکمک کننده باشد .


ادامه مطلب
نصب دستگیره های کشو و کابینت

تعویض دستگیره های کابینت ها و کشو ها یکی از راه کار های بسیار ساده و ارزان برای ایجاد تحول در جلوه دکوراسیون فضاست . انواع جدید دستگیره های موجود در بازار که جلوه ای درخشان وبسیار متنوع دارند ، می توانند مانند جواهراتی گرانبها عمل کنند و به دکوراسیون درخشش وجذابیت دهد. پیش از انتخاب دستگیره های جدید برای کشو وکابینت ها ، نکاتی هست که باید در نظر بگیرید . یکی از این نکات ، جای نصب دستگیره هاست که باید با دقت اندازه گیری شود . نکته دیگر ، رنگ عناصر تزیینی و رنگ های استفاده شده در دکوراسیون فضایی است که کشو و کابینت ها در آن قرار دارد ، خواه این فضا سرویس بهداشتی باشد ، خواه دآشپزخانه . شما باید به دنبال دستگیره هایی باشید که رنگ وسبک آنها با رنگ وسبک دکوراسیون فضا همخوانی داشته باشد .


ادامه مطلب
ارگونومی چیست

تعریف ارگونومی . تعریف رسمی ارگونومی که بوسیله انجمن ملی ارگونومی تأیید شده است به شرح زیر می باشد : ارگونومی ( یا فاکتورهای انسانی ) اصول علمی مرتبط با فهم تعامل بین انسان و سایر عناصر یک سیستم و حرفه ای است که شامل تئوریها ، اصول و داده ها ، و روشها برای طراحی مطابق با بهینه سازی آسایش و رفاه افراد و عملکرد کامل سیستم می باشد. واژه ارگونومی آمیزه ای از دو واژه یونانی ارگو (به معنی کار) و نوموس (به معنی قانون) است.


ادامه مطلب
تهویه هوا

در طول یک سال استفاده از آشپزخانه ، چربی ، دود و رطوبت زیادی وارد هوا می شود . این موضوع در مورد سبک غذا پختن ایرانی بسیار بیشتر است. یکی از عادی ترین و فراوانترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه بی توجهی به تصفیه هوا و نادیده گرفتن لزوم هوای تازه در محیط است. یک هود با فیلتر زغالی می تواند از میزان چربی و بخارهای حاصل از آن و انواع بوها بکاهد ولی از میزان رطوبت یا گرمای حاصل از اجاق و محیط اطراف آن کم نمی کند. باکتری و قارچ در مجرای هود ، بهره وری هود را پایین می آورد و برای سلامتی خطر آفرین است. فن های هواکش در صورتی که به بیرون از خانه راه داشته باشند ، بسیار کار آمدند.بهترین گزینه ، وجود پنجره ای است که هم نور را تامین میکند و هم بدون مصرف انرژی هوا را پاکیزه نگه می دارد.


ادامه مطلب
مواد تشکیل دهنده MDF چیست؟

تبديل خرده چوب ها به الياف، مهمترين هدف بوده كه در اين قسمت صورت مي پذيرد كه به منظور حل كردن ليگنين و يا ديگر تركيبات تشكيل دهنده چوب با استفاده از تكنولوژي آسياب هاي ديسكي تحت فشار بخار آب (اشباع) صورت مي گيرد.در اين بخش تجهيزات محفظه گرم كردن يا بخار زني، آسياب ديسكي و تجهيزات تغذيه و تخليه بكار گرفته مي شوند و به شكلي طراحي گرديده اند تا بتوانند درجه حرارت در منطقه جداسازي الياف را به بيش از 150 درجه سانتيگراد رسانيده تا در مصرف انرژي صرفه جويي لازم را بعمل آورند.


ادامه مطلب
خرید سینک دو قلو

خرید سینک دو قلو

این روزها در بازار سینکهای ظرفشویی آنهایی که سرشان در حساب است مشتری پروپا قرص سینکهای دو قلو هستند با داشتن سینک دو قلو میتوان ابتدا چربی و مواد غذایی چسبیده به ظرف ها را در یک طرف با استفاده از کمی مایع ظرفشویی خیس کرد و سپس به شستن ظرف ها پرداخت. بدین وسیله هم آب کمتری صرف شستشو میشود هم نیازی به استفاده از مایع زیاد از حد نیست . برای خریدا ین محصولات به نکات زیر توجه کنید.


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
?