تولید کننده انواع مصنوعات چوبی

arkachoob

span>
  • آرکا چوب تولید کننده انواع مصنوعات چوبی
آخرين مطالب
پیشنهاد سرآشپز

پیشنهاد سرآشپز

هر سرآشپز برتر به آشپزخانه ای پرنور ، کارآمد و گرم نیاز دارد . کابینت و کاشی های سفید رنگ ، تمیزی را افزایش می دهند و اشتیاق فرد برای آشپزی را بالا می برد .

ضروریات آشپزخانه سرآشپز

سر آشپزهای حرفه ای نیز مانند خیلی از ما به جعبه های زیبای مواد غذایی علاقه دارند ومانند ما از وسایلی که در اختیار دارند نهایت استفاده را می برند ودر مورد وسایلی که ندارند رویا پردازی می کنند و درست مانند ما هیچ وقت سطوح کانتر کافی برای کار در اختیار ندارند . در ست است که قوطی های ادویه زیبا ، لوازم برقی گران قیمت ، جزیره و .... عظمت خاصی به آشپزخانه شما می دهد ولی برای این که بتوانید یک آشپزخانه خوب داشته باشید مانند هر کاری به تمرین زیادی نیاز است . لوازم با کیفیت ، فضای ذخیره سازی مناسب و طرحی کارآمد به یک سرآشپز وحتی آشپزی آماتور کمک می کند تا بتواند به همان خوبی که آشپزی می کند فضای آشپزخانه را نیز تمیز کند . در ادامه طراحان و سر آشپزان دست به دست یکدیگر دادند و لوازم ضروری آشپزخانه را برای یک آشپز حرفه ای بیان کرده اند .


ادامه مطلب
الگوهای ارگونومی در طراحی چیدمان آشپرخانه

نحوه اجرا کردن کابینت های آشپرخانه با توجه به الگوهای ارگونومی یکی از مسائل بسیار تاثیر گذار در مورد میزان بهره وری می باشد که امروزه به خوبی خودنمایی می کند.

عواملی همچون:

 


ادامه مطلب
آشپزخانه جزیره

آشپزخانه قایقی

وجود فضایی باریک و بلند برای اختصاص دادن به آشپزخانه به این معنی نیست که مجبورید در این فضا چیدمانی خسته کننده و ملال آور داشته باشید . شما میتوانید از آشپزخانه ای با طرح قایقی ( این طرح از آشپزخانه یا مطبخ قایق ها و کشتی ها بادبانی و پارویی الهام گرفته شده است .) بهره ببرید و از کاربردهای آن لذت ببرید . ویژگی مهم این آشپزخانه ها داشتن کشوها ی متعدد است . به دلیل این که دیوارهای بالای آن فاقد کابینت است ، این فضا از حالت راهرو شکل بودن خارج می شود . لایه های ضخیم سنگ مرمر نیز که برای رویه کابینت ها در طرح آشپزخانه به کار رفته ، نمایی زیبا برای آن به وجود آورده است ، در حالی که قفسه بندی باز فضای نمایشی جداب و دیدنی خلق کرده است .


ادامه مطلب
بازدید دوره ای و سرویس قطعات پر مصرف

1diy-do-it-yourself- به دلیل سنگین شدن قفسه های کابینت و با توجه به این که امکان وجود فضا های خالی در بین دیوارهای ساختمان وجود دارد,اتصال یونیت ها به دیورها حد اقل هر2 سال یکبار نیازمند بازدید است.

 

 


ادامه مطلب
نکات طلایی

جایی برای استراحت :

اگر توی آشپز خانه جایی برای نشستن درست کنید ، مکان دلچسبی برای دور هم جمع شدن خواهید داشت . مهم نیست که این مکان به بزرگی و مفصلی اتاق نشیمن باشد یا فقط گوشه ای با یک میز و یک صندلی ، آنچه مسلم است این جا مکان مطلوبی برای اهل خانه است . تصورش را بکنید هنگامی که همسرتان دارد سبزیجات را خرد میکند شما فنجان چای به دست روی صندلی نشسته اید ، بچه هارا صدا میکنید تا دورتان را بگیرند و در همان حالی که سوپ قل قل میجوشد برایشان کتابی بخوانید، این کار باعث نزدیک شدن اعضاء خانواده به همدیگر میشود .


ادامه مطلب
بازیابی فضای گم شده در خانه

آشپز خانه فضای مهمی در هر خانه به حساب می آید بنابراین باید با دقت طراحی شود . کوچک شدن فضاها ، نباید متنع از این امر شود .برای خرید مبلمان فقط به ظاهر آن توجه نکنید و راحتی را در اولویت قرار دهید ، بنا یر این هنگام خرید روی آن بنشینید . صندلی آشپزخانه باید ارتفاع مناسبی داشته باشد ، تا بتوانید آرنج خود را روی میز قرار دهید .در انتخاب سبک برای میز و صندلی آشپزخانه به سبک فضایی که قرار است داخل آن قرار گیرد توجه کنید .


ادامه مطلب
آشپزخانه سالم 3

آشپزخانه سالم 3

درگذشته های نه چندان دور در بسیاری از فرهنگها ، محل آشپزخانه را از بخش نشیمن و اصلی خانه جدا میکردند و اگر محل آن نزدیک به محل نشیمن اصلی خانه قرار داشت آن را با دری ضخیم بسته نگه میداشتند . در حال حاضر مکانهایی که در آنجا غذا تهیه میشوند به نیاز اساسی انسان به تغذیه پاسخ می دهد . چه کسی در میان ما هست که از بوی خوش غذاها و گر مای دلپذیر اجاقی که به روی آن ظرفی از غذای اشتها برانگیز است ، به خصوص در شبهای زمستانی لذت نبرد ؟ طراحی یک آشپزخانه سالم با عوامل دوستدار زمین و با روح انسانی آغاز میشود . لازم نیست تا نیاز های امروزی و دستگاه های برآورده کننده این نیاز ها را پشت قفسه ها و کابینت ها پنهان کرد ، ولی باید تاحد امکان ضمختی آن هارا با جزییاتی از طبیعت ، نرمتر کرد .

 


ادامه مطلب
آشپزخانه سالم 2

آشپزخانه سالم

نظافت سطوح کاربردی طبیعی (آزمایشهای محیط بر روی تخته سبزی خرد کنی یا گوشت خردکنی آشپزخانه سطح روی پیشخوان و سینک ظرفشویی نشان داده شده است که امکان وجود باکتری های خطرناکی چون ای کلای و سالمونلا در این مکان ها وجود دارد . ضرورت یک آشپزخانه سالم وجود فضایی است که در آن جایی خاص برای شستن دست ها وجود داشته باشد ، در حالی که بتوان سریعاٌ به حوله دست خشک کن نیز دسترسی داشت ).

 


ادامه مطلب
آشپزخانه سالم 1

راهکارهایی برای پاکیزگی همراه با سلامت

پاک کننده همه کاره :

نمک را با سرکه مخلوط کرده و در یک ظرف یا یک بطری افشانه دار بریزید . میتوانید چهار قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک چهارم لیتر آب ریخته و مخلوط کنید و از این محلول برای تمیز کاری استفاده کنید .

کف زمین :

برای تمیز کردن کفی که با سنگ یا آجر فرش شده است از مخلوط یک فنجان سرکه سفید یک ظرف آب با گنجایش تقریباً سه ونیم لیتر  ( یا یک گالن آب ) استفاده کنید . برای « وینیل » یا « لینو لیوم » به اندازه یک در بطری روغن بچه اضافه کنید . از ترکیب مساوی روغن بچه و سرکه برای براق کردن و جلا دادن و در عین حال شستشوی چوب استفاده کنید .


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
?